Op weg naar Kuala Lumpur - Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirjam - WaarBenJij.nu Op weg naar Kuala Lumpur - Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirjam - WaarBenJij.nu

Op weg naar Kuala Lumpur - Maleisië

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

28 Juli 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Voordat we het vliegtuig in zijn gegaan, hebben we Australische dollars gehaald. De bankmedewerker liet zien dat het papier van de Australische dollar als enige in de wereld niet door te scheuren is. Nog wat leuke boeken voor op reis gekocht en op zoek gegaan naar heerlijke hoofdkussens. De reis naar KL verliep super. De allerlaatste films gekeken en daarna alle drie geslapen. We landden lokale tijd rond een uur of 3 en pal naast de gate lag Sama Sama Express waar we een kamer hadden geboekt om de 10 uur overstap tijd door te brengen. Gedouched, gerelaxed en vervolgens met een soort metro zonder bestuurder naar de andere hal gegaan en wat gegeten en gedronken. Nog wat gerelaxed in het hotel en gegeten en daarna naar de gate op weg naar Sydney het vliegtuig in van Malaysian Airlines. Dachten we.....

Kennelijk hadden we een visum nodig om door de douane naar Sydney te komen. We waren daarvoor niet ingelicht bij het inchecken op Schiphol. Gelukkig kwam er een man van de Australische Ambassade die het nog geregeld had en hadden nog op het nippertje de vlucht gehaald! Mazzel dat de vlucht 45 minuten vertraging had! Het was even schrikken maar we zijn veilig in Sydney aangekomen.

Gr. Mirjam