Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Mirjam - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Mirjam - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

27 Juli 2014 | Nederland, Schiphol

Ik sta nu op Schiphol en ik ben klaar voor de lange reis naar Australië. We hebben wat vertraging met de koffer en ik ga straks afscheid nemen van mijn vader. Daarna gaan we door de douane (hopelijk houden ze ons niet tegen :-). Ook ga ik nog wat spullen kopen voor onderweg o.a. een lekker hoofdkussentje. We vliegen vanuit Schiphol naar Maleisië en daar hebben lekker 10 uurtjes rust. Vanaf daar vliegen we naar Sydney.

Gr.Tim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Australië

3 weken met kids naar Australië

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2014

Bye bye Sydney

17 Augustus 2014

Laatste dag in Sydney

16 Augustus 2014

Wallabies vs All Blacks

15 Augustus 2014

Blue Mountains

14 Augustus 2014

Back in Sydney
Mirjam

Actief sinds 01 Aug. 2014
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 2819

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 19 Augustus 2014

Australië

Landen bezocht: