Chinamans Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mirjam - WaarBenJij.nu Chinamans Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mirjam - WaarBenJij.nu

Chinamans Beach

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

31 Juli 2014 | Australië, Sydney

Het is weer een uitzonderlijk mooie en warme winterdag en we gaan naar Chinamans Beach. Ook hier kronkelen we door de Hills met de miljoenen kostende villa's en komen we bij een prachtig park dat aan het strand ligt. Caren blijft hier met de hond en ik ga met de kids naar het strand. Prachtig en op een of andere manier moet ik denken aan Ko Samui waar ik The Beach heb gelezen. De stranden van Sydney lijken een vreemde mix van het tropische Azië en de luxe uitstraling van de Zuid Franse kust. Het water is blauw en super helder en de temperatuur is (nu) vrij laag.

De kids duiken gelijk het water in en gaan snorkelen. Met z'n vieren gaan ze op avontuur langs de rotsen onderaan de heuvels en langs de tuinen van de villa's tot het volgende strand. Gelukkig en heel lief komt Merel eerder terug omdat zij weet dat ik niet weet waar ze geen zijn! Ik stond op de uitkijk maar ze waren al zo ver dat ik ze niet tussen de rotsen kon ontdekken. Boefjes! Na een laatste duik van Tim en Max - allebei een brainfreeze door de kou - gaan we terug naar huis. We rijden langs een Cupcake shop en eten heerlijke cupcakes met namen als Purple Velvet. De kids halen nog een typisch Australisch tussendoortje, Billabongs - gedroogde gekruide biefstuk - en vinden het lekker. Ik moet eerlijk gezegd aan hondenvoer denken ;-).

's Avonds bellen we naar Hans voor zijn verjaardag. Hiephiephoera!

X Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

3 weken met kids naar Australië

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2014

Bye bye Sydney

17 Augustus 2014

Laatste dag in Sydney

16 Augustus 2014

Wallabies vs All Blacks

15 Augustus 2014

Blue Mountains

14 Augustus 2014

Back in Sydney
Mirjam

Actief sinds 01 Aug. 2014
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 2814

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 19 Augustus 2014

Australië

Landen bezocht: