Een warm welkom! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mirjam - WaarBenJij.nu Een warm welkom! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mirjam - WaarBenJij.nu

Een warm welkom!

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

29 Juli 2014 | Australië, Sydney

We zijn vandaag bijzonder warm ontvangen door Caren, Tjerk, Max en Roos! Tjerk en Roos hebben ons van het vliegveld gehaald en bij aankomst stond er een welkomsttekening klaar en cadeautjes van Max en Roos voor Tim en Merel. Zo lief! En heerlijke cupcakes:-).

Caren heeft de extra kamer heel warm en gezellig ingericht, een luxe hotelkamer! Tim slaapt bij Max en Merel bij Roos.

Merel en Roos blijven deze middag thuis met Tjerk en spelen met de hond. Caren, Max, Tim en ik gaan met de hond naar Fort Head. Een prachtig uitzichtpunt op het punt waar je vanuit Sydney de oceaan op kunt. En waar we meerdere Koekaberra's zien (geen idee hoe je dit schrijft). Het is warm, in de 20 graden, en Tim en Max rennen rond tussen de bomen en tunnels. We halen nog een milkshake in een Frans cafeetje en gaan naar huis.

Later geven we cadeautjes en bestellingen uit Nederland en gaan we redelijk op tijd naar bed. Heerlijk slapen!